Szóval, akkor fitt vagy, vagy nem vagy fitt? Ez itt a kérdés. Ha nem vagy fitt: kezdj el sportolni!

Nos, hogy miért is kezdj el sportolni? Nyilván, mert annyira jó, meg, hogy fitt légy. De most komolyan. Legfőképpen önmagad miatt. Azért, hogy egészséges légy, hogy jó sokáig élj ezen a gyönyörűséges golyóbison, hogy a tested mellett az elméd is fitten tartsd. Vagy éppen csak azért, hogy egy borzasztóra sikeredett nap végén, mert mondjuk a főnököd aznap egy dög volt veled, mégis széles vigyorral köszöntsön rád az este.

Az okoknak persze se szeri , se száma. Párat azért mégis megemlítenék abban bízván, hogy találsz közöttük olyat, aminek hiányát érzed, vagy éppen a birtokában vagy és úgy döntesz, hogy ténylegesen-véglegesen felállsz a karosszékből és VÉGRE elkezdesz mozogni.

Akkor tehát: az edzés elképesztően megnöveli az önbizalmadat, az energiádat, az állóképességedet, a tanulási képességeidet, az izmaidnak erejét. Emeli a hangulatodat, élesíti a memóriádat. Csökkenti az izgága nyugtalanságot, a stresszt, az izomveszteséget, a csontok ritkulását, a hát fájdalmát. Erősíti a szívedet, a csontjaidat. Javítja az ízületeidet, az alvásod minőségét, a testképedet, a kreatív gondolkodást, a bőröd tónusát, színét, étkezési szokásaidat, a testtartásodat, az étvágyadat, az oxigénszállítást, a koordinációt és az egyensúlyt. Bizony, ezt mind mind javítja.

A koleszterinszintedre is jó hatással van, mint ahogy a magas vérnyomást is jó irányba befolyásolja. Jóval kisebb esélyed lesz a diabéteszre vagy a rák kialakulására, nem beszélve arról, hogy felveszi a küzdelmet az elmebaj ellen is, ami lássuk be, a mai világban nem csekélység.  Depresszió ellen is tökéletes gyógyír, és még a fájdalmat is jobban bírod, ami mondjuk, egy fogászati beavatkozás esetén jól jöhet.

A mozgás segítségedre lesz az önkontrollban és a koncentrációban, a mentális egészséged is fokozódik, és a stroke kialakulásának esélyét is a minimálisra redukálod. És még a megfázásra is fityiszt mutatsz. Ami világbajnok hír: a sport antiöregítő hatással bír, huuuhhhh de jó! Ha végre belevágsz a sport műfajába még boldogabb, határozottabb is leszel, meg még a libidódra is, nos, igen, még arra is hatást gyakorolsz, izgalmas hatást.

Akkor tehát: Hopp! Kerekedj fel! Mutatom Neked az utat, csak lépj rá a mozgás, az edzés ösvényére és találkozzunk nap nap után. Íme, az órarendem:

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök
08:30
Spinning
08:30
Spinning
16:30
Spinning
16:30
Spinning
17:30
Callanetics
17:30
Callanetics
18:30
Spinning
18:30
SpinRacing
18:30
Spinning
17:30
Spinning

HÉTFŐ

17:30 Spinning

KEDD

08.30 Spinning
16:30 Spinning
17:30 Callanetics
18:30 Spinning

SZERDA

18:30 SpinRacing

CSÜTÖRTÖK

08:30 Spinning
16:30 Spinning
17:30 Callanetics
18:30 Spinning

Kérdezz! Felelek! 06-30-73-73-643